מה צריך לדעת כדי למצוא דירות למכירה בפלורידה?

לא מעט מהישראלים מוצאים לעצמם מגוו ורחב של אפיקי השקעה, החל מנכסי נדלן ברחבי העולם ועד אל מניות שונות של חברות בינלאומיות. את הישראלים תוכלו למצוא משקיעים בין מזרח אירופה ועד אל יבשת ארצות הברית, כאשר פלורידה נחשבת לאחד האזורים העדיפים על הישראלים. לא רק כי השמש נוכחת במדינה היפיפייה שבארצות הברית אלא כי פלורידה נחשבת לאחת המדינות החזקות בקונפדרציה האמריקאית, בין אם בכמות התיירים שמגיעים אל עריה ובין אם בכמות הסטודנטים והפנסיונרים שמגיעים להנות מהשמש והחופים שיש למדינה. אך לפני שאתם מבצעים השקעה שכזו במדינת פלורידה, הנה כמה דברים שחושב שתדעו על מנת למצוא דירות למכירה בארצות הברית, פלורידה.

יתרונות

מלבד השמש שזורחת במדינת פלורידה והתיירים שזורמים ללא הפסקה מכל רחבי העולם, מדינת פלורידה נחשבת לאחת המדינות החזקות בארצות הברית והייתה למדינה הראשונה שהצליחה לצאת ממשבר ה"סאב פריים" שצץ לפני עשור. יחד עם זאת המדינה אחראית ללא מעט ממוקדי תרבות וספורט בכל רחבי ארצות הברית, כאשר במדינה תוכלו למצוא 3 קבוצות מובילות מליגת הNFL, תשלומי מס נוחים, מוזיאונים ברחבי המדינה וכמובן אולפני הצילום הרבים שתוכלו למצוא בה. כל אלו הופכים את מדינת פלורידה אכן לאחת המדינות המבוקשות, ואם המדינה כל כך מבוקשת אז אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד תצליחו למצוא דירה באזור?

ערים ומציאות

פלורידה בעלת 3 ערים גדולות אשר נחשבות למבוקשות בכל הקשור לעסקי הנדל"ן, הראשונה מבינהם היא לא אחרת מאשר העיר מיאמי, השנייה היא ג'קסונוויל והשלישית היא אורלנדו. ערים אלו מושכות לא מעט תיירים והגירה חיצונית, מה שמעמיד את דמי השכירות הממוצעים במדינה בין 1700 דולרים לעד 1900 עם מחיר חציוני לדירה שנע בין 240 אלף דולרים לעד 260 אלף. מחירים אלו נחשבים ליחסית זולים אך תוכלו גם למצוא לא מעט דירות במחירים הרבה יותר נמוכים, כשברוב המקרים נכסים אלו יזדקקו לשיפוץ לא קטן.
ולאלו מכם שרוצים השקעה זולה יותר יוכלו לעשות זאת כיום בהשקעה בקרקע בפלורידה, כאשר המחירים נעים בין 18 אלף דולרים עד 25 אלף דולרים. חשוב רק לוודא את אישורי הבנייה של הקרקע ולוודא כי היתרי הבנייה שלה מיועדים לזמן הקרוב. יש גם לשים דגש על אחוזי התשואה שבמדינת פלורידה בשנים האחרונות, כאשר זו נעה בין 8 עד 13 אחוזי תשואה בשנה! כמעט כפול מאחוזי התשואה בישראל.