טפטים לקיר או לתקרה?

בעזרת מגוון רחב של טפטים נוכל להפוך את הבית כולו או את אחד החדרים (וגם את כולם יחדיו) למקום אחד קסום, למקום אומנותי או פשוט לאזור בו נוכל להרגיש בנוח ולהירגע. את מנעד התחושות הללו נוכל לעשות באמצעות טפטים, בין אם נבקש לשים טפטים לקיר או לתקרה נוכל לעצב ולייפות את הקירות והחדרים שלנו בצורה משמעותית וללא מאמץ קיצוני מידי. כמובן שכל מה שעלינו יהיה לעשות זה פשוט לבחור את הדוגמה, הצבע או השבלונה שהכי מתאימה לנו או לחדר שלנו, לקבל את המתקין והופ יש לנו חדר חדש לגמרי!

טפטים לקיר או לתקרה? לא מחייב

המנעד והיכולת להשתמש בעיצוב על ידי טפטים הפך לכלכך שכיח בשנים האחרונות, עד שנוכל לראות מגוון רחב של עיצובים הנשענים לעיתים גם על זה וגם על זה. עיצובים של טפטים בתקרה למשל מצליחים לייצר חוויה מסקרנת אל העין, ולכן בחירה של טפט כזו צריכה להיעשות בקפידה ובהתאם לצבעים בשאר קירות החדר וכמובן בהתאם לטפטים אם ישנם. בחירה שכזו יכולה "לשתול" לעין תמונה שלמה אם נבחר טפטים המשלימים, כמו למשל יער פראי כשהתקרה היא השמיים הצרים שלו ועוד דוגמאות שונות ומגוונות המסוגלות לתעתע את החושים ולהפוך לעיצובים מרהיבים.

עיצובים יוקרתיים או טעמים אחרים

עיצובי הטפטים הצליחו להשתחל אל כל סוג של עיצוב ובנייה, כך שגם במשרדים יוקרתיים וגם בבתים פרטיים ואפילו בחדרי ילדים נוכל למצוא טפטים רלוונטיים אל היושבים בחדר או אל טעמם האישי של בעלי המשרד. המשמעות היא שנוכל כיום למצוא לעצמנו כל דגם של טפט וצורה שרק נבקש, היא יכולה להיות על התקרה והיא יכולה להיות על אחד מקירות הסלון אבל היא בהחלט יכולה לגרום לעיצוב הבית שלנו לקבל זווית מחודשת. לעיתים קשה מאוד לשנות את עיצוב הבית, לעיתים נדרשים לא מעט רהיטים, שטיחים, פינות אוכל ואפילו ריחנים וכישופים להסרת רוחות ושדים. אבל בהחלפה של צבע קיר פשוט דווקא אל טפט שיכול לשדרג ולשנות את אווירת החדר, נוכל לשנות את העיצוב במאה ושמונים מעלות בקלי קלות.