מה זה מתיחות צוואר ולמי זה מיועד?

אזור הפנים הוא אזור הבולט ביותר שלנו, האף העיניים ואפילו האוזניים הופכים להיות סימני ההיכר המזוהים ביותר שלנו. אבל אחד מהאיברים שאנחנו לא תמיד חושבים עליהם כעל משהו בולט, הוא הצוואר שלנו.  כן ישנם לא מעט נשים ואנשים אשר מסתובבים עם קמטים בצוואר, צוואר רפוי ואפילו צוואר נוקשה וגורמים לאזור הפנים שלהם להראות פחות נעים ולעיתים בגיל הלא נכון להם.  לכן למקרים מהסוג הזה היינו ממליצים לכם על מתיחת צוואר ובשביל אלו שלא מכירים טיפול מהסוג הזה, המאמר הבא הוא בשבילכם.

מתי נצטרך מתיחת צוואר?
* עודף עור – באזור הלסת ואזור הצוואר מצטברים לא מעט עוף עור עם הגיל.
* רפיון שרירי – צוואר הנראה עם ריבוי של "גידים" ומתאפיין בריפיון פלסמה צווארי
* עודף שומן – לרוב ממוקם ברצפת הפה ומופיע כמעט בכל הגילאים.

שאיבת שומן
כחלק מטיפול מתיחת צוואר אשר מטפל גם בצוואר בעל כפלים או פימה צווארית (עודף שומן), תוכלו להעזר בטיפול לייזר אשר מחמם את האזור השומני על ידי קרן לייזר וגורם להתכווצות של השומן.
בסיום הטיפול לרוב תוצמד אל הצוואר חבישה שתלחץ על האזור וכך תעזור לורידים ולעור להשאר צמוד ולסיים את הטיפול בצורה אסטית ויפה.  הטיפול נעשה בהרדמה מקומית ומתבצע על ידי זריקת טשטוש לאזור.

שרירים רפויים
אנשים מהאוכלוסיה המבוגרת סובלים לרוב מעודפי עור או שרירים רפויים באזור הצוואר ולכך יש כמה פעולות שונות אשר יכולות להתבצע על מנת להחזיר להם מראה בריא ורענן. להסרת שרירים רפויים באזור הצוואר או של עור עודף יש כמה דרכים, הראשונה שבהם היא מתיחת פנים אשר נעשת על ידי חיתוכים שונים באזור הפנים והסרה שלהם. בטיפול מהסוג הזה זמן ההחלמה אמור לנוע בין שבוע וחצי לשבועיים ולעיתים עלולה להוביל לסיבוכים.
הדרך השניה היא חיתוך כריתה ישירה של העור העודף אשר נעשת בצורת טי ואינה בולטת לעין.
שיטת טיפול זו לרוב אינה מובילה לסיבוכים ובניגוד לטיפול הראשון, זמן ההחלמה שלה מהיר יותר ולרוב הצלקות ממנה אינן נראות לעין.

מתיחות צוואר