עוף בגריל רוטיסרי במסעדות

את מנת העוף אפשר למצוא אותה במטבח ההודי, המטבח האמריקאי, האירופאי ובעצם כמעט בכל מדינה ביבשת העולם. תיבולה של מנת העוף משתנה בהתאם למקורה ועם הימצאותם של עוד ועוד מנות ממדינות רבות כאן בישראל וברחבי העולם, ניתן גם להנות ממנות עוף מטעמים שונים ותיבולים מרחבי העולם. אחת המנות שעושה עלייה מחודשת היא לא אחרת מאשר מנת עוף בגריל רוטיסרי, שבתחילת שנות האלפיים הייתה מנה די שכיחה ובשנים האחרונות חוזרת לעשות קאמבק עם לא מעט מסעדות חדשות ברחבי הארץ. לכן עבור חובבי העוף, הסקרנים ואלו שאוהבים להכיר את הדברים החדשים, אספנו כמה מסעדות מרכזיות המגישות עוף בגריל רוטיסרי.

קוקו רוטיסרי

המסעדה של השף "אילן ניב" ממוקמת ברחוב "התובל 19" שברמת גן שבמתחם הבורסה, והיא אחת המסעדות אשר מתבססות במרביתה על מנות עוף שונות כאשר מנת הדגל כמובן הינה "עוף רוטיסרי".
מבין המנות הרבות ניתן למצוא גדלים שונים של עוף רוטיסרי, חצי עוף, רבע ועוף שלם. לצד כל אלו מנות שניצל מטריפות מבוססות פרגית, חזה עוף ואפילו שניצלים טבעוניים. יחד עם כל אלו ניתן להוסיף שלל תוספות כמו מאג'דרה, תפו"א אדמה ננסי מעולה, שעועית לבנה ברוטב עגבניות ואורז לבן.

אורליס רוטיסרי

עוד מסעדה שנמצאת בעיר רמת גן והיא כמובן "אורליס רוטיסרי" אשר נמצאת ברחוב ארלוזורוב 2 ובה ניתן למצוא מגוון מנות עוף וגם קבב וכמובן מנות עוף רוטיסרי החל מרבע עוף ועד לעוף שלם. אל כל אלו מתווספים כמובן רטבים מעולים, תוספות ירק, תפוח אדמה מבושל ועוד. אצל אורליס רוטיסרי ניתן גם לבצע רכישה של מארזים Take Away של 2 עופות עם תוספת חמה במאה שקלים או 2 עופות בגריל עם 2 תוספות במאה ועשרים שקלים.

רוטיסרי צ'יקן קלאב

הרשת שאותה ניתן למצוא במושב "דרורים", בשוק צפון ושרונה מרקט מתבססת על תפריט שלם של עוף רוטיסרי בגריל ומנות שונות של עוף, החל מעוף עם סלט ועד למנות כנפיים של 12 ו24 יחידות. לצד כל אלו ניתן גם לקבל תוספות טעימות במיוחד כמו צ'יפס בטטה, כדורי פירה, סלט קלוסלאו ועוד סלטים מעולים ונהדרים.