קבלנים שבונים פרויקטים חדשים ביפו

כמות המנופים והבניינים אשר נהרסים ונבנים מחדש נמצאים בקצב שעוד לא הכרנו בעבר, ובכל פינה בארץ תוכלו לראות אינספור מנופים אשר אחראים לקצב הבנייה של היום. אך בעיר תל אביב אשר נחשבת לעיר שאינה עוצרת אפילו לא לחצי יממה, קצב הבנייה והתחדשות עירונית מרקיעים שחקים ומגיעים למספר כולל של קרוב ל 1000 פרויקטים בשלבים שונים. אבל אחד האזורים הופכים למבוקשים ביותר בתקופה האחרונה הוא לא אחר מאשר אזור יפו, שמתמלא אט אט בשכונות יוקרה ובניינים מתחדשים שונים כמו לדוגמא פרויקטים חדשים ביפו של יוסי אברהמי. ובשביל שתוכלו להבין מי נגד מי ומה הוא ההיצע שעומד לרשותכם, הנה מאמר שיעזור לכם להבין ממי אתם עומדים לקנות את הדירה הבאה שלכם.

קן תור

חברת קן תור עומדת כיום בתקנים הגבוהים בענף הבנייה בישראל והיא עובדת עם לא מעט גופים ממשלתיים, החל ממשרד הביטחון, חברת החשמל ורשות הנמלים.  קן תור הינה חברה השומרת על סטנדרטים גבוהים יחד עם עמידה בלוחות זמנים ועמידות הפיננסית איתנה. כיום החברה מתמחה בסוגים שונים של הבנייה ביניהם גם מועדוני פיס, תחנות רכבת ובתים צמודי קרקע. החברה אמונה על פרויקט תמ א ברחוב הפיקוס בתל אביב יפו והוא אמור לשמש כמתחם דירות גן ופנטהאוזים, יחד עם זאת הוא גם נמצא במיקום מרכזי בלב יפו מה שהופך את הפרויקט ליוקרתי מאוד. פרויקט "הפיקוס" יתנשא עד לגובה של 7 קומות ושלושה בניינים, כאשר כל דירה תהיה בעלת 4 חדרים ועם סטנדרט גימור מושלם. הוסיפו לכל אלו את מרחק ההליכה מהים ואת המוסדות הקולינרים מסביב והנה קיבלתם את הדירה המושלמת עבורכם. בנוסף לפרויקט זה קן תור אחראית על פרויקט נוסף של התחדשות עירונית, אשר ממוקם ברחוב יהודה הימית עם דירות מרווחות במיוחד ומפרטים יוקרתיים מאוד. הפרויקט גם כן נמצא באזור מרכזי מאוד באזור יפו, והוא עתיד להיבנות מרחק הליכה מהרכבת הקלה וקרוב מאוד לים ולשוק הפשפשים.

קבוצת יובלים

רגע לפני שאת חוצים את הקו הדק שבין יפו אל תל אביב, תמצאו את פרויקט תיאודור שחוצה את קו זה. הפרויקט שנקרא "תאודור" נמצא בשלבים של היתרי בניה ומציע דירות 2 חדרים החל מ3.1 ואמור לכלול בתוכו גם שני בניינים יוקרתיים בעלי 12 ו13 קומות עם 160 דירות בסך הכל. בנוסף תוכלו למצוא גם דירות פנטהאוז ודופלקסים שונים בפרויקט, אשר יהיו מעוצבים בצורה חדשנית ומודרנית ובעל מפרטים מפנקים. על הפרויקט אמונה קבוצת יובלים אשר תחתיה נמנים כבר עשרות פרויקטים מוצלחים בערים כמו פתח תקווה, ירושלים, רמת השרון רעננה ותל אביב. הקבוצה בעלת ניסיון מעל לעשרים שנים נמצאת במגמת עליה עם לא מעט פרויקטים הכוללים גם משרדים, יחידות מסחר ועוד סוגי בנייה שונים.