המקומות שחייבים לראות בטיול ליפן

טוקיו: עיר הבירה הדינמית

טוקיו, עיר הבירה השוקקת של יפן, היא מטרופולין תוסס שבו מסורת ומודרניות מתקיימים יחד בהרמוניה. החלו את המסע בטוקיו עם ביקור במקדש Senso-ji האייקוני באסקוסה, אחד המקדשים הבודהיסטים העתיקים והנערצים ביותר בעיר. חקור את השכונה ההיסטורית של יאנאקה, הידועה ברחובות המקסימים שלה, בתי העץ המסורתיים והאווירה השלווה שלה.

כמובן נסו שלא לפספס את ההזדמנות לחוות את קו הרקיע העתידני של טוקיו ממרפסות התצפית של טוקיו סקייטרי או מבניין המטרופוליטן של טוקיו. טבלו את עצמכם באנרגיה השוקקת של מעבר שיבויה, אחד הצמתים העמוסים ביותר להולכי הרגל בעולם, וחקרו את חיי הלילה התוססים והתענוגות הקולינריים של שינג'וקו וגינזה.

קיוטו: הלב התרבותי של יפן

קיוטו היא הבירה העתיקה של יפן, היא נחשבת לאוצר של מורשת תרבותית ונפלאות ארכיטקטוניות. נסו להמשיך אל חקירה בקיוטו בביקור במקדש קינקקו-ג'י עוצר הנשימה, הידוע גם בשם ביתן הזהב, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הידוע בחזית הזהובה המדהימה שלו ובסביבת הגן השלווה שלו. לשוטט ברחובות הציוריים של רובע גיון, רובע הגיישות ההיסטורי של קיוטו, ולצפות בגיישה הגולשת בחן בין סמטאות המרוצפות. גם מקדש פושימי אינארי, המפורסם באלפי שערי הוורמיליון הטוריים שלו המובילים להר אינארי יהיה נקודה מעולה להגיע ולבקר בה.

הירושימה: צוואה לחוסן

הירושימה, עיר עם עבר טרגי ועתיד מלא תקווה, היא תזכורת נוקבת לרוח המתמשכת של חוסן ופיוס. בקרו בפארק ההנצחה לשלום הירושימה, המוקדש לקורבנות הפצצת האטום במהלך מלחמת העולם השנייה, וחלקו כבוד בכיפת הפצצה האטומית האיקונית, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו העומד כסמל לשלום וזיכרון. התרשמו מהתערוכות והאנדרטאות מעוררות המחשבה במוזיאון הזיכרון לשלום הירושימה, המתעדות את אירועי ההפצצה האטומית ומקדמות את המסר של פירוק גרעיני ושלום.

משם תוכלו לקחת מעבורת לאי מיאג'ימה והתפעלו ממקדש איצוקושימה האייקוני, הידוע בשער הטורי המדהים שלו, שנראה כאילו צף על המים בשעת הגאות. חווה את היופי הטבעי של היערות השופעים של האי, מסלולי ההליכה הציוריים ותושבי הצבאים הידידותיים.

נארה: ביתם של מקדשים עתיקים וצבאים קדושים

נארה, הבירה הקבועה הראשונה של יפן, ידועה במורשת התרבותית העשירה שלה, מקדשים עתיקים וצבאים ידידותיים. התחל את המסע שלך בנארה בביקור במקדש טודאי-ג'י המלכותי, ביתו של אולם הבודהה הגדול, שבו נמצא אחד מפסלי הברונזה הגדולים בעולם של בודהה. טיילו בפארק נארה, בו תוכלו להיתקל במאות צבאים מאולפים שמסתובבים בחופשיות ולרכוש קרקרים של צבאים ולהאכיל אותם.

למידע נוסף על טיול כשר בצפון או דרום יפן – https://shaibarilan.co.il/