זכיות מפורסמות בלוטו

משחקי מזל יכולים להניב לרבים מאיתנו לא מעט כסף אל מסגרת העובר ושב, אלא להפוך את החיים של כולנו להרבה יותר נוחים מאשר היו עד ליום הזכייה בפרס. ברחבי העולם מתקיימות מגוון של הגרלות לוטו שונות, כאשר בכל כמה שנים צץ לו איזה שהוא סיפור סוחט דמעות או קורע מצחוק שגורם לכולנו בסופו להגיד "מגיע להם". מקרים אלו מתקיימים לא פעם גם פה בישראל, כאשר אחת לכמה שנים אנו עדים לסכומי זכייה אסטרונומים או לאושיות מעניינות המצליחות לזכות בהגרלות הלוטו הנכספות של מפעל הפיס. אך מה הן הזכיות המפורסמות בלוטו? מי אלו מהן מרגשות במיוחד והאם אפשר לחלום על זכייה ולממש אותה?

חלומות מתגשמים ברצפים נכונים

אחת לתקופה אנו שומעים איזה שהוא סיפור שעלול לתלתל את מרביתנו, או אולי לגרום לתפישה שלנו להשתנות פלאים בנוגע לתופעה או אפילו לאיבר מסוים. באוסטרליה של שנת 2021 מקרה אחד גרם לבחור מקומי להעריך את החלומות שלו אולי כמו פרויד, כאשר הוא הצליח לזכות בסכום של 3.4 מיליון דולר ולאחר מכן טען כי חלם את המספרים מספר שנים קודם לכן ושמר אותם בסוד. המקרה שאולי יצליח לתעתע גם חובבי פתירת חלומות, יכול לרמז על כך שחלומות אכן יכולים להתגשם אם רק מנסים או חולמים את הרצף הנכון של הטופס.

הזכייה הכי גדולה בארץ

אולי לא כולם זוכרים את אחת הזכיות הגדולות בתולדות מפעל הפיס, אך אחת מהן הייתה בפברואר של שנת 2022 כאשר הצליח הזוכה לנחש שישה מספרים עם טופס של דאבל לוטו. השיא הקודם שנקבע על 76 מיליון שקל, נשבר עם הזכייה בפברואר בשווי של 80. בסופו של הדבר הטופס זיכה את בעליו המאושרים בקרוב לחמישים מיליון שקל לאחר ניקוי מס! זכייה זו נחשבת לזכייה בעלת סבירות די נמוכה, אך הוכיחה כי גם בישראל הקטנה ניתן עדיין לשבור שיאיים של זכייה. אך רק בשנת 2021 נולדו בישראל מעל לחמישים מיליונרים חדשים, כאשר הזכיות ממשיכים לנוע עד היום, בין 64 מיליון ועד לכדי שמונים מיליון.